Translate

O mnie

Moje zdjęcie
Elbląg, Warmińsko Mazurskie, Poland
Nauka przez internet ,przy pomocy SKYPE .Kliknij do mnie Talentbr .

piątek, 25 maja 2012


"Nareszcie jest możliwość nauki.

KROK PO KROKU nauczę Twoje dziecko

UMIEJĘTNOŚCI LOGICZNEGO MYŚLENIA
W ciągu jednego miesiąca, 10 minut dziennie , 5 razy tygodniowo.







Moje audytorium

Przedszkole "Nad Jarem" w Elblągu



KRÓLEWSKA GRA SZACHY
OFERTA DLA DZIECI W WIEKU PRZEDSZKOLNYM

 TEKSTY I ILUSTRACJE Z KSIĄŻKI MAGDALENY ZIELIŃSKIEJ
        GRAJMY W SZACHY
Jeżeli jesteś już w wieku szkolnym ,lub jeszcze starszy/a to proszę przekaż moją ofertę dalej.
Jeżeli masz potrzebę skonsultowania swojej partii ,potrzebujesz ograć wariant lub inne związane z szachami, to napisz lub zadzwoń .


SKYPE - talentbr

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz